Renson otwiera swój pierwszy wirtualny showroom

 w Aktualności i wydarzenia

Renson oficjalnie otworzył w Belgii swój pierwszy wirtualny showroom. „Experience Box”, opracowany przez belgijskiego specjalistę w kreowaniu wirtualnej rzeczywistości w technologii 3D, firmę Nanopixel, to box o wymiarach 3 m x 2,5 m, w którym użytkownicy mogą wybierać spośród produktów Renson i dowolnie je konfigurować w symulowanych warunkach, dokładnie odwzorujących realne.

Ponad 700 produktów, które w ofercie posiada Renson, zajmuje wiele tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej. Rozsiani po całym świecie dealerzy nie mają możliwości zaprezentowania w swoich salonach nawet ich niewielkiej części. Dla klientów zaś często problemem jest wizualizacja rozwiązań Renson, ich wyglądu i sposobu funkcjonowania we własnym domu. By rozwiązać ten problem, Renson podjął współpracę z firmą Nanopixel. Jej efektem jest “Experience Box” – pierwszy w Belgii i na świecie wirtualny showroom.

Indywidualne rozwiązania

„Experience Box” to wirtualny showroom o wymiarach 3 m x 2,5 m, który w technologii 3D pozwala odkryć wszystkie produkty, składające się na system zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych Renson. Dzięki szerokim możliwościom konfiguracyjnym klienci mają szansę w rzeczywistym czasie zobaczyć wizualizację swojego projektu i odbyć po nim wirtualną wędrówkę, dealerzy zaś nie muszą dysponować wszystkimi modelami demonstracyjnymi, by zapewnić najwyższą jakość obsługi. Dodatkowo – dzięki regularnym, automatycznym aktualizacjom oprogramowania, cyfrowy asortyment zawiera wszystkie  nowości wprowadzane do oferty.

„Renson nie tylko chce być firmą innowacyjną w zakresie rozwoju technologicznego nowych produktów, chcemy też rozwijać i dopracowywać sposoby prezentacji asortymentu klientowi końcowemu” mówi Pieter Lecluyse, Renson Marketing Manager, podkreślając znaczenie wirtualnego showroomu. „Korzystając z oprogramowania do renderowania w czasie rzeczywistym, możemy symulować integrację naszych produktów zgodnie z życzeniem klienta. Na razie jest to rozwiązanie unikalne dla naszego sektora, dla nas niezwykle istotne, ponieważ pozwala prezentować najwyższej klasy, stale doskonalone produkty Renson. Dzięki Experiece Box każdy nasz dealer, niezależnie od lokalizacji, może mieć nieograniczony dostęp do największego salonu Renson w Belgii.”

Dietrich De Blander z Nanopixel wyjaśnia „Duży ekran zapewnia niezwykłe doświadczenie. Wiele uwagi poświęciliśmy roli światła naturalnego i sztucznego w fazie projektowania. Udało nam się stworzyć otoczenie, które stanowi dla produktów Renson stylową oprawę. Dodatkowo konstrukcja „Experience Boxu” pozwala na bardzo szybką konfigurację i demontaż, co sprawia, że doskonale nadaje się on do użytkowania m.in. na targach.”

Idealny wybór

Klient może wybrać spośród czterech wzorcowych domów ten, który najbardziej odpowiada stylistyce jego własnego, może również skorzystać z konfiguratora fasad pozwalającego na uzyskanie więcej detali. Trwa to zaledwie minutę.

Wszystkie rozwiązania zastosowane w Renson „Experience Box” koncentrują się na komforcie końcowego odbiorcy. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod sprzedaży, wirtualny showroom sprzyja praktycznym i wygodnym sposobom podejmowania decyzji zakupowych, minimalizując ryzyko nietrafionych wyborów. W końcowym rezultacie klient otrzymuje dokładnie to, czego oczekiwał.

 

Najnowsze posty